Vaša košarica je trenutno prazna.
|
Pogosta vprašanja in optimizacija spletnih strani za iskalnike
Izdelati najlepše grafično oblikovano spletno stran ni dovolj. Videti jo morajo tudi potencialni kupci. Iskalniki namreč prikažejo tisoče ali celo milijone zadetkov, prva stran v zadetkih pa največkrat prikaže samo deset najpomembnejših.
Kako torej priti med »Relevantne« zadetke?
Z razvojem iskalnikov se je pojavil pojem, ki ga imenujemo naravna optimizacija spletnih strani. Z njo se poskuša spletno stran uvrstiti čim višje v zadetkih iskalnika. Ker večina uporabnikov v Sloveniji išče informacijo z uporabo iskalnikov Google ali Najdi.si, si želijo podjetja najvišje uvrstitve in tudi ciljnih uporabnikov prav na teh dveh straneh. Vse povezave pa žal ne morejo na prvo stran zadetkov. Število povezav na vrhu zadetkov je omejeno in zahteva včasih tudi uporabo oglaševanja na spletnih iskalnikih. V Sloveniji še veliko spletnih strani ni optimiziranih in pomen oglaševanja na spletnih iskalnikih je manjši kot zunaj Slovenije. Prav zato lahko z naravno optimizacijo dosežemo odlične rezultate. Obstajata dve vrsti glede na prisotnost na sami spletni strani ali zunaj nje.